(0 szt)
zł
zobacz koszyk
dobry, okładka z niedużymi otarciami, zarysowaniami, lekko podniszczonymi górnym rogami i naklejoną z tyłu starą ceną, blok książki trochę przybrudzony
Współczesny menadżer sprzedaży musi być w jednej osobie mądrym strategiem, wymagającym trenerem, elastycznym zwierzchnikiem, twardym przywódcą i jednocześnie charyzmatyczną osobą, która potrafi motywować sprzedawców do wielkich sukcesów. Autorzy pokazują, jak ważne w kierowaniu sprzedażą są kluczowe cechy lidera. Przedstawiają sprawdzone i stosowane przez odnoszących sukcesy menadżerów sprzedaży podstawy teoretyczne oraz praktyczne zasady działania: od wyboru odpowiednich sprzedawców przez jasno sprecyzowane strategie, wizje, które motywują do osiągania wyższych obrotów, po konsekwentne przekazywanie kompetencji i efektywne wytyczanie celów.
[Muza, 2000]