Antykwariat NWS

(0 szt) zł
zobacz koszyk


opcje zaawansowane
zaloguj się | nie masz jeszcze konta?
🟤🟤 Serdecznie zapraszamy do osobistego obejrzenia naszej oferty w antykwariacie w Krakowie, w starej części Nowej Huty - na os. Górali 6, od poniedziałku do piątku w godz. 12-17 🟤🟤 🟠 Przy zamawianiu bez rejestracji, książki z koszyka są czyszczone po 24 gdz. 🟠




	

OFERTA NIEAKTUALNA

Książka została już kupiona.
Pozycja niedostępna.

JAK SOBIE RADZIĆ Z TRUDNYMI LUDŹMI

Wydanie z 2004 r.

Autorzy:

Lilley, Roy

Wydawnictwo: Helion
Miejsce i rok: Gliwice 2004
Wydanie: brak informacji

Cena: 9.00 PLN

Książka została już zakupiona.


Przekład:
Agnieszka Czardybon
Oprawa:
miękka bez obwoluty
Ilość stron:
144 + 6 stron z minisłowniczkiem pol-ang-niem
Format:
123 x 198 mm
ISBN:
83-7361-590-3
Stan:

bardzo dobry, okładka z minimalnymi przygięciami rogów i naklejoną z tyłu starą ceną


Dodatkowe informacje:

Trudni ludzie potrafią skutecznie zatruwać życie innym. W pracy spotykamy się z różnymi zachowaniami ludzkimi; są osoby, z którymi niełatwo jest się porozumieć, a to ujemnie wpływa na komfort naszej pracy i jej efekty. Zrozumienie motywów uciążliwych zachowań to najlepszy sposób, aby radzić sobie z problemami, jakie z nich wynikają.

Jak radzić sobie z trudnymi ludźmi to recepta na pokonywanie problemów w relacjach międzyludzkich. Ten praktyczny przewodnik nauczy Cię patrzeć z innej perspektywy na zachowania innych; pomoże zrozumieć ich motywy, podpowie, jak reagować w różnych sytuacjach. Roy Lilley wyjaśnia, jak:

  • rozpoznawać siedem trudnych typów osobowości;
  • docierać do sedna nieporozumień, aby gasić konflikty;
  • postępować z ludźmi agresywnymi;
  • motywować leniwych współpracowników;
  • radzić sobie z trudnymi klientami;
  • przyjmować skargi i zażalenia.

Książka zawiera mnóstwo użytecznych wskazówek i ostrzega przed potencjalnymi zagrożeniami, jakie wynikają z relacji międzyludzkich. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto jest skazany na uciążliwych współpracowników. Pomoże Ci polubić trudnych ludzi, dotrzeć do nich, wywrzeć na nich wpływ i w konsekwencji zmotywować do osiągania lepszych wyników.

[Helion, 2004]

© Copyrights by Nowy Wspaniały Świat 2008 - 2024
design & hosting: giza.lap.pl
2.0 | Wykonanie trwało: 0.225 sek.