(0 szt)
zł
zobacz koszyk
dobry, okąłdka z otarciami i przygięciami, blok ksiązki przybrudzony
Co kraj - to obyczaj. To stare powiedzenie znają najlepiej turyści i ci wszyscy, którzy chociaż raz byli za granicą. Nawet w trakcie krótkich podróży do innego kraju daje się zauważyć odmienność kultury i norm obyczajowych. Jak więc, nie znając ich, można zawierać korzystne transakcje i kontrakty oraz prowadzić udane interesy, nie popełniając gaf?
Niniejszy poradnik z powodzeniem pełni funkcję przewodnika. Adresowany jest on przede wszystkim do biznesmenów wyruszających w świat, by zdobywać nowe rynki i nawiązywać korzystną współpracę. Dostarcza minimum wiedzy o tradycjach i normach obyczajowych krajów Europy, Azji, Ameryki Północnej i Południowej oraz Afryki.
Informacje o kulturze organizacyjnej, stylu pracy i etykiecie pomogą stworzyć komfort psychiczny, bez którego trudno prowadzić udane negocjacje.
Książka powinna zainteresować także studentów szkół biznesu i zarządzania, przygotowujących się do prowadzenia interesów, ponieważ znajomość międzynarodowej etykiety i obyczajów staje się konieczną częścią profesjonalnego wykształcenia.
[Prószyński i S-ka, 2001]