Antykwariat NWS

(0 szt) zł
zobacz koszyk


opcje zaawansowane
zaloguj się | nie masz jeszcze konta?
🟤🟤 Serdecznie zapraszamy do osobistego obejrzenia naszej oferty w antykwariacie w Krakowie, w starej części Nowej Huty - na os. Górali 6, od poniedziałku do piątku w godz. 12-17 🟤🟤 🟠 Przy zamawianiu bez rejestracji, książki z koszyka są czyszczone po 24 gdz. 🟠




	

OFERTA NIEAKTUALNA

Książka została już kupiona.
Pozycja niedostępna.

ZACHOWANIA NABYWCÓW I ICH KONSEKWENCJE MARKETINGOWE

Wydanie z 2003 r.

Wydawnictwo: PWE
Miejsce i rok: Warszawa 2003
Wydanie: brak informacji

Cena: 17.00 PLN

Książka została już zakupiona.


Oprawa:
miękka bez obwoluty
Ilość stron:
372
Format:
144 x 205 mm
ISBN:
83-208-1430-8
Stan:

bardzo dobry, okładka z niewielkimi otarciami, zarysowaniami i naklejoną z tyłu starą ceną, na stronie tytułowej podpis własnościowy


Dodatkowe informacje:

 

SPIS TREŚCI - główne rozdziały:

  1. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych
  2. Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców
  3. Konsument w centrum strategii marketingowej
  4. Relacje z klientem jako podstawa marketingowego zarządzania przedsiebiorstwem
  5. Kształtowanie satysfakcji klienta
© Copyrights by Nowy Wspaniały Świat 2008 - 2024
design & hosting: giza.lap.pl
2.0 | Wykonanie trwało: 0.416 sek.