Antykwariat NWS

(0 szt) zł
zobacz koszyk


opcje zaawansowane
zaloguj się | nie masz jeszcze konta?
🟤🟤 Serdecznie zapraszamy do osobistego obejrzenia naszej oferty w antykwariacie w Krakowie, w starej części Nowej Huty - na os. Górali 6, od poniedziałku do piątku w godz. 12-17 🟤🟤 🟠 Przy zamawianiu bez rejestracji, książki z koszyka są czyszczone po 24 gdz. 🟠




	

OFERTA NIEAKTUALNA

Książka została już kupiona.
Pozycja niedostępna.

DOSKONAŁE RELACJE ZAWODOWE, czyli jak inteligencja emocjonalna pomaga odnieść sukces

Wydanie z 2009 r.

Autorzy:

Wall, Bob

Wydawnictwo: One Press [Helion]
Miejsce i rok: Gliwice 2009
Wydanie: brak informacji

Cena: 15.00 PLN

Książka została już zakupiona.


Przekład:
Katarzyna Sapeta
Oprawa:
miękka bez obwoluty
Ilość stron:
312
Format:
141 x 208 mm
ISBN:
978-83-246-1754-8
Stan:

dobry, okładka z minimalnymi przygięciami rogów i naklejoną z tyłu starą ceną, blok książki nieznacznie przybrudzony


Dodatkowe informacje:

Inteligencja emocjonalna dla profesjonalistów

Zapewne uczono Cię, że prawdziwi profesjonaliści potrafią sprawnie rozdzielić sprawy osobiste i zawodowe. Do pracy przychodzą po to, by doskonalić swoje umiejętności i z oddaniem wykonywać powierzone obowiązki, a nie w celu poznania nowych przyjaciół i zakładania rodzin. A jednak nawiązywanie głębszych relacji w środowisku zawodowym jest całkowicie naturalnym zachowaniem, które może polepszyć jakość Twojej pracy na dziesiątki różnych sposobów. Umiejętność budowania silnych i pozytywnych relacji z ludźmi z pracy to nieodłączny składnik sukcesu.

Książka ta powstała z myślą o ludziach, którzy świadomie dążą do osiągnięcia sukcesu poprzez samodoskonalenie - inteligentnych i wykształconych, uczących się chętnie i szybko, a także potrafiących wykorzystać zdobyte doświadczenie zawodowe. Proponujemy Ci skuteczną pomoc w aktywnym rozwoju Twojej inteligencji emocjonalnej.
Zapomnij o niesławnej sztuce podlizywania się, płaszczenia i fałszywych uprzejmości.

  • Oferujemy Ci praktyczną wiedzę w zakresie efektywnej komunikacji.
  • Udzielamy lekcji z odczytywania reakcji Twoich współpracowników i przełożonych.
  • Podpowiadamy, co i jak mówić, by osiągnąć pożądany rezultat.
  • Zdradzamy sprawdzone sposoby na rozwiązywanie trudnych sytuacji i prowadzenie kluczowych rozmów.

[One Press, 2009]

© Copyrights by Nowy Wspaniały Świat 2008 - 2024
design & hosting: giza.lap.pl
2.0 | Wykonanie trwało: 0.293 sek.