(0 szt)
zł
zobacz koszyk
dobry, okładka z niedużymi zarysowaniami i przygięciami, nieznaczne przybrudzenia bloku książki, niewielki ślad po dawnym podgięciu dolnego rogu kilkunastu pierwszych kartek, na stronie przedtytułowej albo dawny podpis własnościowy, albo autograf autora (nie mamy pewności, nie wiemy, jak się podpisuje, zatem raczej pochylamy się ku podpisowi własnościowemu, żeby nikogo w błąd nie wprowadzać)
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników.
Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:
Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.
[Wolters Kluwer, 2015]