Antykwariat NWS

(0 szt) zł
zobacz koszyk


opcje zaawansowane
zaloguj się | nie masz jeszcze konta?
🟤🟤 Serdecznie zapraszamy do osobistego obejrzenia naszej oferty w antykwariacie w Krakowie, w starej części Nowej Huty - na os. Górali 6, od poniedziałku do piątku w godz. 12-17 🟤🟤 🟠 Przy zamawianiu bez rejestracji, książki z koszyka są czyszczone po 24 gdz. 🟠




	

OFERTA NIEAKTUALNA

Książka została już kupiona.
Pozycja niedostępna.

MARKA NA CZTERY SPOSOBY: Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy

Wydanie z 2015 r.

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Miejsce i rok: Warszawa 2015
Wydanie: brak informacji

Cena: 49.00 PLN

Książka została już zakupiona.


Oprawa:
miękka bez obwoluty
Ilość stron:
248
Format:
168 x 242 mm
ISBN:
978-83-264-9363-8
Stan:

dobry, okładka z niedużymi zarysowaniami i przygięciami, nieznaczne przybrudzenia bloku książki, niewielki ślad po dawnym podgięciu dolnego rogu kilkunastu pierwszych kartek, na stronie przedtytułowej albo dawny podpis własnościowy, albo autograf autora (nie mamy pewności, nie wiemy, jak się podpisuje, zatem raczej pochylamy się ku podpisowi własnościowemu, żeby nikogo w błąd nie wprowadzać)


Dodatkowe informacje:

Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników.

Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:

  • opartą na percepcji odbiorcy,
  • opartą na reakcji emocjonalnej,
  • opartą na więzi społecznej,
  • opartą na idei kulturowej.

Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.

[Wolters Kluwer, 2015]

© Copyrights by Nowy Wspaniały Świat 2008 - 2024
design & hosting: giza.lap.pl
2.0 | Wykonanie trwało: 0.227 sek.