Antykwariat NWS

(0 szt) zł
zobacz koszyk


opcje zaawansowane
zaloguj się | nie masz jeszcze konta?
🟤🟤 Serdecznie zapraszamy do osobistego obejrzenia naszej oferty w antykwariacie w Krakowie, w starej części Nowej Huty - na os. Górali 6, od poniedziałku do piątku w godz. 12-17 🟤🟤 🟠 Przy zamawianiu bez rejestracji, książki z koszyka są czyszczone po 24 gdz. 🟠




	

OFERTA NIEAKTUALNA

Książka została już kupiona.
Pozycja niedostępna.

ZARZĄDZANIE MARKĄ

Wydanie z 2006 r.

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
Miejsce i rok: Kraków 2006
Wydanie: brak informacji

Cena: 29.00 PLN

Książka została już zakupiona.


Oprawa:
miękka bez obwoluty [ze skrzydełkami]
Ilość stron:
312
Format:
160 x 241 mm
ISBN:
8389355930
Stan:

generalnie dobry, okładka z niewielkimi zarysowaniami i przygięciami, blok książki minimalnie przybrudzony, jedna kartka ze śladem po przygięciu na całej długości, zaś jedna ze śladem po przygięciu dolnego rogu, UWAGA - miejscami podkreślenia i zaznaczenia w tekście oraz dopiski na marginesach: długopisem, ołówkiem


Dodatkowe informacje:

SPIS TREŚCI - główne rozdziały:

  1. Silna marka z punktu widzenia nabywcy
  2. Techniki pomiaru świadomości marki
  3. Techniki pomiaru wizerunku marki - badania jakościowe
  4. Techniki pomiaru wizerunku marki - badania ilościowe
  5. Pomiar efektów behawioralnych
  6. Wprowadzenie marki na rynek
  7. Zarządzanie portfelem marek
  8. Reklama jako instrument marketingowy wspierający wizerunek marki
  9. Finansowe aspekty wartości marki
  10. Wykorzystanie marek przez sieci hipermarketów i supermarketów
  • Bibliografia
  • Indeks
© Copyrights by Nowy Wspaniały Świat 2008 - 2024
design & hosting: giza.lap.pl
2.0 | Wykonanie trwało: 0.327 sek.