Antykwariat NWS

(0 szt) zł
zobacz koszyk


opcje zaawansowane
zaloguj się | nie masz jeszcze konta?
🟤🟤 Serdecznie zapraszamy do osobistego obejrzenia naszej oferty w antykwariacie w Krakowie, w starej części Nowej Huty - na os. Górali 6, od poniedziałku do piątku w godz. 12-17 🟤🟤 🟠 Przy zamawianiu bez rejestracji, książki z koszyka są czyszczone po 24 gdz. 🟠




	

OFERTA NIEAKTUALNA

Książka została już kupiona.
Pozycja niedostępna.

ZARZĄDZANIE KREATYWNOŚCIĄ I INNOWACJĄ: Techniki twórczego myślenia

Wydanie z 2006 r. * Seria - Harvard Business Essentials

Autorzy:

Luecke, Richard

Wydawnictwo: MT Biznes
Miejsce i rok: Warszawa 2006
Wydanie: brak informacji

Cena: 24.00 PLN

Książka została już zakupiona.


Seria:
Harvard Business Essentials
Przekład:
Grzegorz Łuczkiewicz
Oprawa:
miękka bez obwoluty
Ilość stron:
242
Format:
153 x 234 mm
ISBN:
9788388970955
Stan:

dobry, okładka z niewielkimi zarysowaniami, przygięciami rogów i naklejoną z tyłu starą ceną, UWAGA - miejscami podkreślenia w tekście bądź zaznaczenia na marginesie ołówkiem


Dodatkowe informacje:

Innowacja jest bezdyskusyjnym katalizatorem rozwoju firmy, jednak wielu menedżerom z wszystkich branż nie udaje się stworzyć w firmach klimatu zachęcającego do innowacji i nagradzającego ją. Zarządzanie kreatywnością i innowacją bada rolę menedżera w podsycaniu kreatywności w organizacji i wskazuje, co muszą zrobić menedżerowie i liderzy, aby pomnożyć udane innowacje. Omawia w szczególności takie zagadnienia jak:

  • generowanie nowych pomysłów i rozpoznawanie szans,
  • kierowanie innowacji w stronę rynku,
  • usuwanie czynników myślowych tłumiących kreatywność,
  • burza mózgów i podsycanie twórczego konfliktu w grupach,
  • tworzenie kultury sprzyjającej innowacji.

[MT Biznes, 2006]

© Copyrights by Nowy Wspaniały Świat 2008 - 2024
design & hosting: giza.lap.pl
2.0 | Wykonanie trwało: 0.261 sek.