(0 szt)
zł
zobacz koszyk
bardzo dobry, obwoluta z minimalnymi przybrudzeniami i zarysowaniami
Nowa książka Welchów Praktyczne MBA. Jak mądrze zaplanować karierę, stworzyć wspaniały zespół, zdynamizować wzrost i wygrać to ich trzecia wspólna publikacja po bestsellerowym Winning znaczy zwyciężać (2005, wyd. Studio Emka) i Winning – odpowiedzi (2006, wyd. Studio Eemka).
"Ostatnie dziesięć lat najwięcej nas nauczyło" - mówi Jack Welch. "Kiedy w 2005 roku wydaliśmy naszą poprzednią książkę - Winning znaczy zwyciężać - wyruszyliśmy w drogę rozpoczynając tym samym dekadę pełną wystąpień, pisania, nauczania i konsultacji, które pozwoliły nam zapoznać się z wieloma firmami stojącymi przed fascynującymi wyzwaniami rynkowymi. Wszystkie te doświadczenia przybliżyły nam sedno wyzwań i szans współczesnego świata biznesu. Jednocześnie nasze wystąpienia przed milionami ludzi, a zwłaszcza sesje pytań i odpowiedzi, pozwalają nam usłyszeć co naprawdę myślą - i czym martwią się - kobiety i mężczyźni biznesu".
"To także w tym okresie z sukcesem uruchomiliśmy nasz własny internetowy kurs MBA, Jack Welch Management Institute na Strayer University, który może się obecnie poszczycić 900 studentami" - dodaje Suzy Welch. "Ich różnorodne doświadczenia jako profesjonalistów pracujących na całym świecie w nowatorski i niezwykle ekscytujący sposób poszerzyły, pogłębiły i wspomogły nasze zrozumienie współczesnego biznesu. Jeśli wiedzieliśmy coś pisząc Winnig znaczy zwyciężać to teraz z pewnością wiemy więcej. Więcej tego, co istotne. Ponieważ biznes się zmienił, a my mieliśmy szczęście znaleźć się w samym centrum tych zmian".
Eksperci snują różnorakie teorie i koncepcje, ale wygrana w biznesie zależy tak naprawdę od umiejętności zrozumienia trudnych, ale decydujących o naszym losie dylematów, które definiują nową gospodarkę, starą gospodarkę i wszystko to, co znajduje się pomiędzy. W Praktycznym MBA Jack i Suzy Welch podpowiadają ci jak osiągnąć to zrozumienie, korzystając z doświadczenia zdobytego w trakcie minionej dekady dzięki bliskiej współpracy z firmami różnej wielkości, wywodzącymi się z rozmaitych branż na świecie.
W rezultacie otrzymujemy książkę pełną świeżych, gotowych do zastosowania porad, czasem wbrew temu, co podpowiada instynkt, które pozwolą stworzyć wspaniałą organizację, dynamiczny, pełen energii zespół i zaplanować satysfakcjonującą karierę we współczesnym środowisku nowego biznesu.
"Nie potrzeba żadnych innych książek o zarządzaniu".
Warren Buffett
"Przydatna dla wszystkich pragnących sukcesu - od absolwentów college’ów po dyrektorów generalnych".
Bill Gates
"Jack i Suzy Welch pokazują praktyczną stronę MBA unikając wydumanego języka biznesowego. Mnóstwo sprawdzonych pomysłów i praktycznych porad".
Aleksandra Wolfe, Wall Street Journal
"Niezależnie od tego, czy prowadzisz własną firmę, czy jesteś menedżerem albo zwykłym pracownikiem - Jack i Suzy Welch stawiają pytania, na które warto sobie odpowiedzieć. Jeśli za lat kilka chcesz powiedzieć »uwielbiam to, co robię ze swoim życiem«".
Cezary Szymanek, Magazyn Sukces
[Studio Emka, 2015]