Antykwariat NWS

(0 szt) zł
zobacz koszyk


opcje zaawansowane
zaloguj się | nie masz jeszcze konta?
🟤🟤 Serdecznie zapraszamy do osobistego obejrzenia naszej oferty w antykwariacie w Krakowie, w starej części Nowej Huty - na os. Górali 6, od poniedziałku do piątku w godz. 12-17 🟤🟤 🟠 Przy zamawianiu bez rejestracji, książki z koszyka są czyszczone po 24 gdz. 🟠




	

PROGRAMOWANIE APLIKACJI NA iPHONE 4: Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw

Wydanie z 2012 r.

Wydawnictwo: Helion
Miejsce i rok: Gliwice 2012
Wydanie: brak informacji

Cena: 19.00 PLN



Przekład:
Robert Górczyński
Oprawa:
miękka bez obwoluty
Ilość stron:
592
Format:
158 x 237 mm
ISBN:
978-83-246-3588-7
Stan:

bardzo dobry


Dodatkowe informacje:

Rewolucyjne urządzenia - nowatorskie oprogramowanie!

  • Jak przygotować środowisko pracy?
  • Jak zaprojektować atrakcyjny interfejs użytkownika?
  • Jak wykorzystać potencjał ekranów dotykowych i gestów?

iPhone, iPad, iPod Touch - kto nie zna tych urządzeń? Zmieniły one sposób, w jaki korzystamy z telefonii komórkowej, internetu, oraz to, jak słuchamy muzyki. Perfekcyjny interfejs użytkownika oraz nowoczesny, choć elegancki design sprawiły, że urządzenia te podbiły serca ludzi w każdym wieku. Używają ich nastolatkowie oraz stateczni biznesmeni. Dzięki tej popularności ich użytkownicy są łakomym kąskiem dla producentów oprogramowania. Udostępniając atrakcyjną aplikację, błyskawicznie możesz zyskać dziesiątki tysięcy potencjalnych klientów. Na aplikacjach na te urządzenia naprawdę można zarobić konkretne pieniądze!

Dzięki tej książce błyskawicznie opanujesz niuanse tworzenia oprogramowania dla systemu iOS. Na początek poznasz jego charakterystyczne cechy oraz skonfigurujesz swoje środowisko pracy. Jesteś gotowy do nauki? Zaczynamy. Obsługa interakcji, projektowanie interfejsu użytkownika, obsługa wirtualnej klawiatury to tylko niektóre z elementów, które opanujesz na wstępie. Potem z każdym rozdziałem jest coraz ciekawiej! Nauczysz się zarządzać pamięcią, przechowywać dane użytkownika oraz tworzyć zaawansowane obiekty graficzne za pomocą bibliotek Quartz i OpenGL. 

Ponadto dowiesz się, jak maksymalnie wykorzystać potencjał ekranów dotykowych, usług geolokalizacyjnych oraz czujników położenia i przyśpieszenia. Na sam koniec zobaczysz, jak tworzyć aplikacje obsługujące wiele języków, tak żeby Twoje dzieło mogło zdobyć popularność na rynku międzynarodowym. Książka ta jest idealną i wymarzoną pozycją dla wszystkich osób tworzących rozwiązania dla platformy spod znaku ugryzionego jabłka. Sprawdzi się ona również wyśmienicie w rękach nowicjusza, dla którego będzie stanowiła przewodnik programisty po systemie iOS.

  • Cechy charakterystyczne platformy iOS
  • Obsługa interakcji
  • Akcje
  • Uruchamianie aplikacji
  • Projektowanie i tworzenie interfejsu użytkownika
  • Automatyczna rotacja i zmiana rozmiaru interfejsu
  • Korzystanie z wielu widoków
  • Wykorzystanie paska zakładek
  • Obsługiwane czcionki
  • Zastosowanie TableView
  • Nawigacja w tabelach
  • Ustawienia aplikacji i użytkownika
  • Przechowywanie danych
  • Technologia Grand Central Dispatch
  • Cykl życia aplikacji
  • Quartz i OpenGL - rysowanie na ekranie
  • Obsługa ekranów dotykowych i gestów
  • Usługi geolokalizacyjne
  • Wykorzystanie informacji z żyroskopu i akcelerometru
  • Korzystanie z aparatu
  • Tworzenie aplikacji wielojęzycznych
  • Kompendium wiedzy na temat tworzenia oprogramowania dla iOS-a!

[Helion, 2012]

Oferta

"PROGRAMOWANIE APLIKACJI NA iPHONE 4: Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw" Mark, Dave * Nutting, Jack * LaMarche, Jeff

jest dostępna w naszym antykwariacie.
Zamówienia można składać przez stronę www lub na miejscu: os. Górali 6 (za winklem kina Sfinks), Kraków - stara część Nowej Huty
© Copyrights by Nowy Wspaniały Świat 2008 - 2024
design & hosting: giza.lap.pl
2.0 | Wykonanie trwało: 0.781 sek.