Antykwariat NWS

(0 szt) zł
zobacz koszyk


opcje zaawansowane
zaloguj się | nie masz jeszcze konta?
🟤🟤 Serdecznie zapraszamy do osobistego obejrzenia naszej oferty w antykwariacie w Krakowie, w starej części Nowej Huty - na os. Górali 6, od poniedziałku do piątku w godz. 12-17 🟤🟤 🟠 Przy zamawianiu bez rejestracji, książki z koszyka są czyszczone po 24 gdz. 🟠




	

UNITY: Przewodnik projektanta gier

Wydanie z 2014 r.

Autorzy:

Geig, Mike

Wydawnictwo: Helion
Miejsce i rok: Gliwice 2014
Wydanie: brak informacji

Cena: 24.00 PLN



Przekład:
Robert Górczyński
Oprawa:
miękka bez obwoluty
Ilość stron:
416
Format:
159 x 234 mm
ISBN:
9788328300170
Stan:

dobry, okładka z niewielkimi przygięciami, blok książki lekko przybrudzony, kilka kartek z nieco przygiętym dolnym rogiem


Dodatkowe informacje:

24 h do własnej gry!

Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!

Ta książka pozwoli Ci poznać zintegrowane środowisko (IDE) oraz dostosować je do własnych potrzeb. Nauczysz się tworzyć obiekty gry i wykonywać na nich operacje, stosować shadery i tekstury oraz korzystać z narzędzi do tworzenia terenu i środowiska Twojej gry. Kolejne rozdziały to interesujące informacje na temat oświetlenia, kamer oraz efektów dźwiękowych. Na sam koniec dowiesz się, jak dopracować stworzoną grę, wdrożyć ją oraz zmodyfikować tak, żeby działała na urządzeniach mobilnych. Dzięki lekturze stworzysz gry: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball, Amazing Racer. Przekonaj się, jakie możliwości kryje silnik Unity!

Dowiesz się, jak:

  • tworzyć i pracować z obiektami gry, czyli podstawowymi blokami budulcowymi w Unity;
  • efektywnie pracować z zasobami w Unity;
  • stosować shadery i tekstury w dowolnym obiekcie 3D;
  • przygotowywać niezwykłe światy za pomocą oferowanych przez Unity narzędzi przeznaczonych do tworzenia terenu i środowiska;
  • wykonywać różne zadania w skryptach, począwszy od przechwytywania danych wejściowych aż po opracowanie skomplikowanych zachowań;
  • szybko tworzyć możliwe do wielokrotnego użycia obiekty w postaci prefabrykatów;
  • implementować łatwe i intuicyjne graficzne interfejsy użytkownika;
  • tworzyć zdumiewające efekty za pomocą nowego w Unity systemu cząsteczek o nazwie Shurinken;
  • wykorzystać pełne możliwości nowego w Unity systemu animacji o nazwie Mecanim;
  • zintegrować dźwięk 2D i 3D z tworzonymi grami;
  • używać wbudowanych w urządzenia mobilne przyśpieszeniomierzy i ekranów dotykowych;
  • zmodyfikować grę w wersji biurkowej do wersji działającej w urządzeniach mobilnych;
  • dopracować i wdrożyć grę.

Zrealizuj swoje marzenie o stworzeniu własnej gry!

[Helion, 2014]

Oferta

"UNITY: Przewodnik projektanta gier" Geig, Mike

jest dostępna w naszym antykwariacie.
Zamówienia można składać przez stronę www lub na miejscu: os. Górali 6 (za winklem kina Sfinks), Kraków - stara część Nowej Huty
© Copyrights by Nowy Wspaniały Świat 2008 - 2024
design & hosting: giza.lap.pl
2.0 | Wykonanie trwało: 0.255 sek.