Antykwariat NWS

(0 szt) zł
zobacz koszyk


opcje zaawansowane
zaloguj się | nie masz jeszcze konta?
🟤🟤 Serdecznie zapraszamy do osobistego obejrzenia naszej oferty w antykwariacie w Krakowie, w starej części Nowej Huty - na os. Górali 6, od poniedziałku do piątku w godz. 12-17 🟤🟤 🟠 Przy zamawianiu bez rejestracji, książki z koszyka są czyszczone po 24 gdz. 🟠




	

OFERTA NIEAKTUALNA

Książka została już kupiona.
Pozycja niedostępna.

MOTYWACJA I PERSWAZJA: Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz

Wydanie I z 2014 r.

Wydawnictwo: Samo Sedno
Miejsce i rok: Warszawa 2014
Wydanie: pierwsze

Cena: 19.00 PLN

Książka została już zakupiona.


Przekład:
Marian Leon Kalinowski
Oprawa:
miękka bez obwoluty [ze skrzydełkami]
Ilość stron:
288
Format:
148 x 210 mm
ISBN:
9788377884515
Stan:

bardzo dobry, okładka z naklejoną z tyłu starą ceną


Dodatkowe informacje:

Proste i sprawdzone strategie - idealne w każdej sytuacji.  Zastanawiasz się, jak skutecznie zachęcić klienta do zakupu twojego produktu, jak namówić dziecko do wykonywania obowiązków domowych albo przekonać szefa, że należy ci się podwyżka? Możesz użyć znanych ci sposobów, ale po co ryzykować, skoro właśnie trzymasz w ręku pełen arsenał strategii, które zadziałają na każdego? Skorzystaj ze zdobyczy psychologii oraz nauki o mózgu, aby zachęcić innych by zrobili właśnie to, co chcesz. A może nawet – by sami zaczęli tego pragnąć!

Poznaj 7 najważniejszych bodźców motywacyjnych, które kierują ludzkimi pragnieniami i wykorzystaj je jako narzędzia perswazji. Dowiedz się, jak wykorzystać potrzebę więzi, rywalizację, nawyki, instynkty i nagrody, by zmotywować innych do działania. Przekonaj się, co możesz osiągnąć, dzięki wiedzy o złudzeniach poznawczych i opowieściach, jakie każdy z nas tworzy o sobie. Bądź przekonujący już od dziś! Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno?

  • odkrywa 7 podstawowych czynników, które motywują ludzi do działania
  • prezentuje niezliczone strategie opracowane na podstawie najważniejszych bodźców, które sprawdzą się w pracy i w domu
  • zawiera proste przykłady i konkretne, krótko sformułowane techniki, które można stosować od razu
  • podpowiada jak wykorzystać nawyki, mowę ciała, chęć rywalizacji czy złudzenia poznawcze do motywowania i przekonania innych
  • radzi, kiedy warto prowokować, a kiedy lepiej się wycofać

[Samo Sedno, 2014]

© Copyrights by Nowy Wspaniały Świat 2008 - 2024
design & hosting: giza.lap.pl
2.0 | Wykonanie trwało: 0.233 sek.