dobry, okładka z niedużymi otarciami, zarysowaniami, przygięciami, dwoma niedużymi naddarciami z przodu przy bocznej krawędzi (każde na ok. 5-7 mm) oraz częściowo wydrapaną z tyłu starą ceną napisaną od wewnątrz długopisem, blok książki przybrudzony, kilkanaście pierwszych kartek z niedużym śladem po dawnym podgięciu górnego rogu
Autor konkretnie i prosto przedstawia zasady, sposoby i strategie motywowania uczniów do nauki. Pokazuje, jak w tym celu wykorzystać zarówno motywację wewnętrzną uczniów jak i nagrody zewnętrzne. Jere Brophy, znany w świecie profesor psychologii i edukacji, zaangażowany w wielu projektach z zakresu psychologii uczenia się i nauczania, odpowiada na pytania:
Książka jest adresowana do studentów pedagogiki, kierunków nauczycielskich, nauczycieli-praktyków, a także do zaangażowanych w proces nauczania rodziców uczniów. Systematyzując wiedzę na temat motywacji może być traktowana jako praktyczny przewodnik po strategiach motywacyjnych.
[PWN, 2002]