Antykwariat NWS

(0 szt) zł
zobacz koszyk


opcje zaawansowane
zaloguj się | nie masz jeszcze konta?
🟤🟤 Serdecznie zapraszamy do osobistego obejrzenia naszej oferty w antykwariacie w Krakowie, w starej części Nowej Huty - na os. Górali 6, od poniedziałku do piątku w godz. 12-17 🟤🟤 🟠 Przy zamawianiu bez rejestracji, książki z koszyka są czyszczone po 24 gdz. 🟠




	

WYDARZENIA MEDIALNE: Historia transmitowania na żywo

Wydanie I z 2008 r. * Wstęp - Wiesław Godzic * Seria - Spectrum

Wydawnictwo: Muza
Miejsce i rok: Warszawa 2008
Wydanie: pierwsze

Cena: 16.00 PLN



Seria:
Spectrum
Przekład:
Anna Sawisz
Oprawa:
miękka bez obwoluty
Ilość stron:
384
Format:
126 x 190 mm
ISBN:
9788374953795
Stan:

bardzo dobry, okładka z minimalnymi przygięciami rogów, nieco pożółkły papier i blok książki od zewnątrz


Dodatkowe informacje:

Daniel Dayan i Elihu Katz opublikowali w 1992 roku fascynującą książkę, w której nie tylko opisali zjawisko wydarzeń medialnych, nazwali je i wprowadzili na trwałe do potocznego obiegu i świata humanistyki, ale także zaproponowali szereg interesujących tropów interpretacyjnych. Skonstruowana przez nich teoria jest smaczna i ponętna przede wszystkim dlatego, że czytając mamy wrażenie rozwikłania skomplikowanych zagadnień otoczenia medialnego, w którym przyszło nam żyć i które współtworzymy.

Dlaczego gapimy się na wyczyny sportowców z całego świata, chociaż nie interesuje nas sport? Co takiego jest w ceremonii ślubu księcia (Karola) z Kopciuszkiem (Dianą Spencer)? Dlaczego miliony Polaków śledziło pierwszą (i następne - dodajmy) wizytę Jana Pawła II do Polski? Dzieje się to z różnych powodów, odmiennych dla różnych kultur - rzecz jasna. Ale autorzy dodają podstawową tezę: wydarzenia medialne są kluczem dla zrozumienia ducha europejskiego racjonalizmu.

Ta książka to kamień milowy dla rozumienia wpływu telewizji na nasze życie, stwierdził to w amerykańskim National Public Radio Daniel Schorr, autor klasycznych prac dotyczących reklamy.

Daniel Dayan - socjolog, medioznawcza i filmoznawca, autor licznych publikacji. Wykładał w Los Angeles, Jerozolimie i Oslo. Obecnie jest adiunktem w Centre National de la Recherche Scientifique w Paryżu i profesorem socjologii mediów w instytut d'Etudes Politiques.

Elihu Katz - socjolog, jeden z najwybitniejszych amerykańskich badaczy zjawisk masowego komunikowania i opinii publicznej, specjalista w zakresie wzajemnych wpływów mass mediów i komunikacji interpersonalnej. Autor wielu prac, laureat międzynarodowych nagród za zasługi dla rozwoju mediów i badań medioznawczych (m.in. UNESCO Canada McLuhan Prize oraz Burda Prize).

[Muza, 2008]

Oferta

"WYDARZENIA MEDIALNE: Historia transmitowania na żywo" Dayan, Daniel * Katz, Elihu

jest dostępna w naszym antykwariacie.
Zamówienia można składać przez stronę www lub na miejscu: os. Górali 6 (za winklem kina Sfinks), Kraków - stara część Nowej Huty
© Copyrights by Nowy Wspaniały Świat 2008 - 2024
design & hosting: giza.lap.pl
2.0 | Wykonanie trwało: 0.205 sek.