(0 szt)
zł
zobacz koszyk
dobry, okładka z niewielkimi przygięciami rogów, blok książki przybrudzony, jedna kartka ze śladem po dawnym przygięciu dolnego rogu, na jednej stronie kilka zaznaczeń w tekście czarnym cienkopisem (na bocznym marginesie dwa ślady po "rozpisywaniu" tegoż cienkopisu)
Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest "gwarancją" jakości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym produkcie, usłudze czy przedsiębiorstwie. William Gordon i Hamish Pringle dowodzą, że kluczowym elementem zarządzania marką są po prostu... dobre maniery i kulturalne zachowanie. Motywują one do odpowiedniego działania personel firmy, ale także klientów, dostawców i całe społeczności. I choć zasada ta jest tak prosta, niełatwo ją wprowadzić w życie. Autorzy uczą więc na konkretnych przykładach, jak tego dokonać. Opisują proces rozwojowy firmy, w wyniku którego staje się ona miejscem wysokiej kultury i sprawnego zarządzania.
[Rebis, 2006]