AKTUALNIE W OFERCIE: Ekonomia, biznes, marketing
![]() |
Strojek-Filus, Marzena * Maruszewska, Ewa Wanda RACHUNKOWOŚĆ FINANSOWA: Wprowadzenie. Teoria, przykłady, zadania Wydanie z 2018 r. |
![]() | |
![]() |
Karzełek, Fryderyk PIENIĄDZE SĄ SEXY: Poradnik autobiograficzny Wydanie I z 2015 r. |
![]() | |
![]() |
Łukasiewicz, Juliusz KRACH NA GIEŁDZIE: Zarys historii kryzysów ekonomicznych Wydanie I z 1967 r. * Seria - Biblioteka Wiedzy Historycznej: Historia Powszechna * Nakład - 3 000 + 279 egzemplarzy |
![]() | |
![]() |
Prentice, Steve ZAPANOWAĆ NAD CZASEM: Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko Wydanie z 2006 r. |
![]() | |
![]() |
Tracy, Brian * Thompson, Mark A teraz... STWÓRZ WIELKĄ FIRMĘ: 7 sposobów maksymalizacji zysków na każdym rynku Wydanie z 2012 r. |
![]() | |
![]() |
Kiyosaki, Kim BOGATA KOBIETA: Poradnik inwestycyjny dla kobiet. Ponieważ nie znoszę, kiedy ktoś mi mówi, co mam robić! Wydanie z 2007 r. |
![]() | |
![]() |
Zaltman, Gerald JAK MYŚLĄ KLIENCI: Podróż w głąb umysłu rynku Wydanie II z 2008 r. * Twarda oprawa |
![]() | |
![]() |
Pringle, Hamish * Gordon, William ZARZĄDZANIE MARKĄ: Jak wypromować rozpoznawalną markę Wydanie I z 2006 r. |
![]() | |
![]() |
Księżyk, Marianna EKONOMIA: Podejście historyczne i prospektywne Wydanie z 2012 r. |
![]() | |
![]() |
Bojarska, Anna BIZNESMEN IDZIE DO RAJU Wydanie z 2004 r. * Seria z Sygnetem |
![]() | |
![]() |
Heidema, James M. AGENT Z PASJĄ: Praktyczny przewodnik dla agentów z branży ubezpieczeniowej Wydanie I z 2005 r. * Twarda oprawa |
![]() | |
![]() |
Pietkiewicz, Edward ETYKIETA MENEDŻERA Wydanie I [w tej formie] z 1993 r. * Ilustracje - Małgorzata Komorowska |
![]() | |
![]() |
Christopher, Elizabeth M. UMIEJĘTNOŚĆ NEGOCJOWANIA W BIZNESIE: Sprawdź, jakim jesteś negocjatorem Wydanie I z 1998 r. |
![]() | |
![]() |
Coker, Darlene M. * Del Gaizo, Edward R. * Murray, Kathleen A. * Edwards, Sandra L. ORGANIZACJE SKUTECZNE W SPRZEDAŻY: Jak zdobyć przewagę nad konkurencją Wydanie II z 2003 r. * Twarda oprawa |
![]() | |
![]() |
Michalik, Małgorzata * Pilarczyk, Bogna * Mruk, Henryk MARKETING STRATEGICZNY NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM Wydanie II [poszerzone] z 2008 r. |
![]() | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |